Եթե ուզում եք հարթ փոր ունենալ, խուսափեք հետևյալ 6 մթերքներից, որոնք դուք հավանաբար ամեն օր օգտագործում եք

 

EnterTrain-ը ներկայացնում է մի քանի մթերք, որոնք ավելի լավ է՝ բացառել սննդակարգից հարթ փոր ունենալու համար: Դա կօգնի ազատվել փորի փքվածությունից և արագորեն նիհարել որովայնի հատվածում:

 

 

 

1. Հրաժեշտ տվեք կաթնամթերքին

Կաթի օգտագործումը կարող է հանգեցնել գազի և փորի փքվածության: Կարող եք կաթի փոխարեն յոգուրտ օգտագործել:

2. Ասեք «ՈՉ» վերամշակված սննդին, սուրճին, ռաֆինացված շաքարավազին, ալկոհոլին:

Վերամշակված սնունդը նպաստում է ճարպի կուտակմանը, ինչը հանգեցնում է գիրության: Ռաֆինացված շաքարավազը խոչընդոտում է ճարպի այրմանը:

3. Նվազեցրեք աղի օգտագործումը

Աղի չափից շատ օգտագործումը հանգեցնում է օրգանիզմում ջրի մնալուն:

4. Համեմունքներ

Համեմունքների օգտագործումը հանգեցնում է մարսողական խնդիրների և օգնում է ճարպ կուտակել ստամոքսի մոտ:

5. Կրճատեք ածխաջրերի օգտագործումը

Խուսափեք մակարոնից, հացից, քաղցր սննդից: Այլընտրանքը սպիտակուցով հարուստ սնունդն է:

6. Ասեք «ԱՅՈ» մրգերին

Image result for фрукты

Տանձը միշտ օգտակար է: Բայց տանձի կամ խնձորի օգտագործումը դանդաղեցնում է մարսողությունը: Սննդակարգում որոշ ցիտրուսային մրգեր ավելացրեք:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց EnterTrain

Աղբյուրը

 

loading...

loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *