Ահա ծխելու վնասը մի քանի անգամ նվազեցնելու 3 հրաշալի միջոց

Եթե ձեզ համար դժվար է թողնել ծխելը, բայց ուզում եք խուսափել այդ վնասակար սովորության հետևանքներից, օգտվեք 3 միջոցներից, որոնք կներկայացնի EnterTrain-ը:

 

 

 

Դրանք կօգնեն նվազագույնի հասցնել ծխելու վնասն օրգանիզմին:

1. Ավելի շատ կարմիր միրգ և բանջարեղեն կերեք
Շատ կերեք լոլիկ, ձմերուկ, պղպեղ, գրեյպֆրուտ և այլն:

Օգտագործեք С վիտամինով հարուստ մթերքներ՝ կիվի, ելակ, կաղամբ:

2. Ծխելու հստակ ժամ ընտրեք

Թող ծխելու ժամերը ծրագրված լինեն: Այդպես օրգանիզմը կհարմարվի ձեր ռիթմին և վնասակար նյութերն օրգանիզմից հանելու համար անհրաժեշտ ֆերմենտներ կարտադրի:

3. Կանգնած ծխեք: Կամ նստած

Սա նշանակում է, որ ծխելու ընթացքում չի կարելի արագորեն քայլել կամ վազել: Այդպես վնասակար նյութերն ավելի արագ կտարածվեն արյան մեջ:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց EnterTrain

Աղբյուրը

 

loading...

loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *