12 պարզ խորհուրդ, որոնք կապահովեն ձեր հանգիստ քունը

1.Հանգիստ և առանց որևէ խնդրի քուն մտնելու համար ընթիքին կերեք խաշած բրինձ կամ կարտոֆիլ:

2.Ամինաթթուներ ու կալցիում պարունակող տաք կաթը նույնպես քնաբեր հատկություն ունի, ուստի այն շատ օգտակար է խմել երեկոյան:

3.Քնելուց առաջ միս ուտելը լավագույն միտքը չէ: Քնելուց առաջ կարելի է ուտել միայն հնդկահավի դիետիկ միս:

4.Վարսակը հարուստ է ոչ միայն ցանցաշերտով, այլև քնաբեր հորմոն է պարունակում, ուստի կաթի և մեղրի համադրությամբ այն հոյակապ արդյունք է տալիս:

5.Քնելուց առաջ կես բանան կամ կիվի ուտելու դեպքում նորածնի քուն կունենաք:

6.Հանգստացնող և քնաբեր ազդեցություն ունի նաև երիցուկի թուրմը մեղրի հետ:

7.Ալոճենու պտուղների թուրմն ուտելիքից առաջ ըմպելու դեպքում նույնպես իդեալական քուն կապահովեք ձեզ համար:

8.Եթե անքնությունը շատ է անհանգստացնում ձեզ, կարող եք թեյի փոխարեն օգտագործել սուսամբարի թուրմ:

9.Անանուխից պատրաստված թեյը ոչ միայն հանգստացնում է ձեր նյարդերը և նպաստում առողջ քնին, նրա բաղադրության մեջ մտնող օրգանական թթուները լավացնում են ընդհանուր ինքնազգացողությունը:

10.Նեխուրի թուրմը նույնպես նպաստում է հանգիստ քնելուն:

11.Առողջ քնին նպաստում է նաև մեղրով վանաների ընդունումը շաբաթական երեք անգամ:

12.Անմիջապես քնելուց առաջ փշատերևով լոգանք ընդունելը նույնպես նպաստավոր է:

 

Աղբյուրը

 

loading...

loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *